SANISTÅL: Et langvarigt samarbejde bygget på fælles ambitioner

Oprettet d. under Leverandør

SANISTÅL: Et langvarigt samarbejde bygget på fælles ambitioner

SANISTÅL: Et langvarigt samarbejde bygget på fælles ambitioner

”Der er et rigtig godt match mellem Wila og os i forhold til, hvordan vi ønsker at udnytte de digitale muligheder for digitalisering uden at miste den personlige relation,” siger salgskonsulent ved Sanistål Ole Enø Jørgensen.

Samarbejdet mellem Wila og Sanistål går helt tilbage til Wilas allerførste leveår, og har gennem de to årtier udviklet sig til et fælles projekt mod effektivisering og nedbringelse af de samlede omkostninger i handlen.

”Wila er en god kunde, som vi er glade for at handle med ved Sanistål. De har købt godt ind på vores strategi om digitalisering og effektivisering ved blandt andet at bestille deres varer online og derved nedbringe vores omkostninger i den forbindelse. Det gør det lettere for os at tilbyde konkurrencedygtige priser på vores varer, hvilket også sænker Wilas omkostninger ved at handle med os,” siger Ole Enø Jørgensen, som er salgskonsulent ved Sanistål og har arbejdet sammen med Wila i mere end tyve år.

Et langvarigt samarbejde som dette har affødt en god relation mellem Wila og Sanistål, som ligeledes har opnået et dybdegående kendskab til hinanden.

Wila har i disse år et klart fokus på digitalisering af de områder, hvor det giver mening og hvor der er både tid og penge at spare ved at digitalisere processerne. Det fokus har Sanistål også, og samarbejdet bliver på den måde både værdiskabende for begge parter og fordrende for fælles vækst.

”Vi er hos Sanistål stolte af at have leveret til Wila gennem alle årene og af at have været med i deres imponerende udvikling frem til det, virksomheden er i dag. Wila har rykket sig meget og ændret på såvel processer, produkter og behov, og her har vi hos Sanistål løbende forsøgt at tilpasse os de behov, Wila havde på det givne tidspunkt. På samme måde har vi også selv ændret os en del ved Sanistål, og det har været spændende løbende at udvikle på de områder, hvor vi hver især har kunnet bruge hinandens kompetencer,” forklarer Ole Enø Jørgensen.

”Vi deler de samme tanker om effektivitet, one-stop-shopping og nedbringelse af total cost, hvilket er med til at gøre det til et værdiskabende og givende samarbejde,” opsummerer Ole Enø Jørgensen.


Ingen kommentar(er)
Skriv din kommentar